امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://sociologybook.cloob24.com
0
این کتاب توسط آلفونسو بوررو کابال به دو زبان انگلیسی و فرانسه توسط یونسکو منتشر شده و به دست دکتر غلامعباس توسلی و دکتر رضا فاضلی ترجمه توسط انتشارات علمی به چاپ رسیده است.
استاد کابال استاد مبرز در حوزه آموزش عالی دنیا است وی در این کتاب از آغاز تا کنون دانشگاه، در چهار گوشه دنیا به بررسی دانشگاههای از ژاپن، کشور های اسلامی، آفریقا، اروپا، کانادا، آمریکا، استرالیا پرداخته و میزان توان هر یک را با دیگری مقایسه کرده و در نهایت به مقایسه و تجزیه و تحلیل نشسته است.
وی عوامل رشد دانشگاه را برشمرده و دانشگاه را همانند یک جامعه باز تعریف نموده و همانطور که سقراط در محوطه سبز با سایرین به بحث و گفتگو می پرداخت و در نهایت جام شوکران را نوشید اما امکان بحث و گفتگوی آزاد و دموکراتیک را مهیا کرد و از اوان دانشگاه با الهام گرفتن از او یک جامعه ای باز است.
استاد کابال اعتقاد دارد یکی از عوامل رشد دانشگاه در سراسر جهان امکان بحث آزاد و دموکراتیک است ما نیز به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب که کرسی های نظریه پردازی را مطرح فرمودند باید زمینه گفتگو و مباحث علمی و آکادمیک را فراهم کرده و این بار شاهد انتقال نظریه ها از ایران به سایر کشور ها باشیم.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه